.
.
.
.
.

Saturday

5 things I'm in love with

Saturday's current obsessions:

This video


The universe
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Coffee
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Concerts
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Vinyl
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

all images by my tumblr archive http://forsakendreamer.tumblr.com

Mein Wohnort stinkt so. All gehen aus, bloß ich bleib Zuhaus'.

4 comments:

Michaela said...

Dankeschön :D

Wunderschöne Bilder!

*Micha*

Merle said...

ohh ich mag deinen blog immer mehr. wir teilen einen ähnlichen geschmack! adaaaaaaaam <3

Charlotte said...

fünf dinge, die auch ich liebe :)
http://www.charlyandthebee.blogspot.com/

Aylin. said...

jetzt will ich Kaffee :D